woensdag 7 februari 2018

Kickoff gemeenteraadsverkiezingen op 24 februari 2018

Op zaterdag 24 februari 2018 organiseren de D66-afdelingen De Kempen, Dommelvallei, Helmond, Boxtel, Asten en Eindhoven een gezamenlijke kickoff voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018. Samen kijken we vooruit naar de campagne en brengen we een toost uit op een goed resultaat. Om ons een boost te geven zal Tweede Kamerlid Jan Paternotte een speech houden. Na afloop is er uiteraard gelegenheid om een drankje en hapje met elkaar te nuttigen.

Aanvang bijeenkomst vanaf 15.00 uur tot maximaal 17.00 uur. Locatie: Natlab (Auditorium), Kastanjelaan 500 te Eindhoven. Let op: gezien de te verwachten belangstelling werken we met een aanmeldsysteem. Meld je aan via deze link: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-kickoff-gr2018-d66-zuid-oost-brabant-42451787439?aff=es2. Zonder aanmelding helaas geen toegang tot het event.

Voorafgaand aan de bijeenkomst organiseren we een in gesprek met actie. We gaan met vele D66’ers weer de straat op en in gesprek met de kiezer. Wil je hieraan meedoen? Stuur dan een e-mail naar m.vanglabbeek@d66eindhoven.nl ovv je naam en de gemeente waar je actief bent. Belangrijk om te weten is dat de D66’ers die meedoen aan de in gesprek met actie voorrang krijgen bij het toewijzen van plaatsen bij de kickoff.