dinsdag 9 januari 2018

Nieuwsbrief D66 Nuenen C.A.

Beste leden,

In deze nieuwsbrief vind je informatie m.b.t. de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart 2018.

De kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen is door de leden vastgesteld. Lijsttrekker is geworden Bertje van Stiphout. Op plaats 2 staat Anneke Coolen, op plaats 3 staat Paul Smilde en op plaats 4 staat Willemijn van Werkum. De volledige lijst is te vinden op www. D66Nuenen.nl.

Het Verkiezingsprogramma is onder leiding van Arend Tomas opgesteld en tijdens een ledenbijeenkomst besproken en vastgesteld. Het Verkiezingsprogramma is te vinden op www. D66Nuenen.nl.

In Rond de Linde en in de Nuenense Krant heeft een Nieuwjaarswens van D66 Nuenen gestaan.

In de afgelopen weken is er o.a. door Bertje van Stiphout, Anne Peters, Anneke Coolen, Paul Smilde, Willemijn van Werkum hard gewerkt aan een Flyer (zie bijlage), die we gaan gebruiken tijdens onze campagneactiviteiten.

Binnenkort sturen we naar Rond de Linde, de Nuenense Krant en het Eindhovens Dagblad korte tekstjes over Anneke, Paul en Willemijn met de titel Even Voorstellen.

We zijn bezig met het organiseren van een Verkiezingsavond op 26 februari met als spreker een Tweede Kamerlid (Jessica van Eijs of Rens Raemakers).

We zijn door het LON uitgenodigd om opnames te maken van de top van onze kandidatenlijst. In de weken voor de verkiezingen zal de opname uitgezonden worden. We gaan tevens meedoen met het LON debat op 17 maart.

Paul zal ons vertegenwoordigen tijdens de Pecha Kucha-avond georganiseerd door de bibliotheek en Plein College Nuenen. (uitleg Pecha Kucha, zie bijlage).

In de komende weken moet er nog wel het en ander gedaan worden voor de verkiezingen op 21 maart. Er moeten o.a. posters geplakt worden op de verkiezingsborden; er moet nog een Speerpuntenoverzicht gemaakt worden, dat we rond gaan sturen met Rond de Linde;  er moet geflyerd worden op zaterdag 17 maart en maandag 19 maart.

Vele handen maken licht werk. Wij horen graag van u.

Vriendelijke groet,

Bertje van Stiphout (lijsttrekker) en Jan Hoeve (campagnecoördinator)